Pioneer VSX-LX60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer VSX-LX60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

donderkont 08-09-2008
Geschreven voor: Pioneer VSX-LX60

ik vondt hem eerst te duur.
maar nu ik hem met veel korting heb kunnen kopen, heb ik het toch gedaan.

het is een zeer mooie receiver, met een mooi geluid.

alleen vindt ik de instellingen via de microfoon, wel goed voor film, maar voor gewoon muziek moet je wel zelf aan de slag om hem naar je smaak te krijgen.

ik gebruik hem samen met mijn jbl es90 pack en ben er erg tevreden mee.

ivo81 02-09-2008
Geschreven voor: Pioneer VSX-LX60

zoals gewoonlijk weer een zeer goeie receiver van pioneer, was al geweldig tevreden met mn vorige AX5Is
maar deze overtreft mijn verwachtingen opnieuw.
i.c.m. B&W 600 series perfect klankbeeld.
top receiver!!
enige minpuntje is de ab niet verlicht en beetje speelgoed-achtig in vergelijking met die van de ax5

Marthy1958 03-05-2008
Geschreven voor: Pioneer VSX-LX60

Zeer mooi uitziende reciever. Erg veel instelmogelijkheden en meer dan genoeg aansluitingen. Met bijgeleverde microfoon is het een fluitje van een cent om de reciever op diverse luisterposities in te regelen. Gebruiksaanwijzing met de vele mogelijkheden zorgt er wel voor dat je een tijdje bezig bent met het instellen en aansluiten. Geluid in combinatie met Tannoy Arena geluidsboxen met subwoofer is uitstekend. Veel gehoorde nummers op oude installatie klinken veel helderder en completer met deze configuratie.

Pio 47 16-01-2008
Geschreven voor: Pioneer VSX-LX60

Sinds 4 weken in bezit, hiervoor had ik een AX5Ai-S...een serieuze upgrade! De MCACC is echt verbeterd, o.a. de standing wave-controle en natuurlijk de 6 verschillende luisterposities...super. De phase-controle is subliem! Echt een grote stap richting de perfecte luisterposities. Wat me opviel is, na uitvoerig alle instellingen te hebben uitgeprobeerd, de toonregeling, hi-bit, dnr, etc. is per surround-mode appart in te stellen. Het toewijzen van de in- en uitgangen is echt een fluitje van een cent. Het enige wat ik tegengekomen ben, is dat de software niet helemaal up-todate is i.v.m de iPod touch. Kan wel de muzieklijsten afspelen in alle modes. Er wordt een speciale iPod kabel bijgeleverd, maar met het universele iPod-dock is dit helaas niet mogelijk...software conflict....volgens Pioneer en Apple !! Dus direct op de iPod-uitgang.
Foto- en videobestanden kan alleen tot de 5e generatie iPod. Pioneer is van plan om een software up-date t.b.v. de hogere generaties i-Pod te ontwikkelen.
Kleine ongemakken..maar ben zeer te spreken over de geluids- en bedieningskwaliteit....en ziet er LX (LUXE) gelikt uit!